حیوانات دو پا
مردم قهرمان و صبار ایران ، چند هفته ای است که در مواجهه با ویروس منحوس ناخوانده "کرونا" دست و پنجه نرم می کنند. سرایت بالای این ویروس ترس و وحشتی کاذب را سبب گشته ، به نحوی که اکثر دلالان خون این مردم دست بکار شده و با فضا سازیهای کاذب و دروغین ، سعی دارند التهاب و هیجان مجازی این واقعه را چندین برابر کنند. انواع و اقسام شایعات برای برهم زدن انضباط اقتصادی و اداری و سیاسی از این جمله می باشد. منافقین کوردل هم که ید طولایی در کشتار مردم بیگناه ایران در طول سالهای گذشته دارند پشت میزهای کامپیوتری در آلبانی و دیگر کشورهای اروپایی نشسته و دائم بر طبل ناامنی اقتصادی و اداری می کوبند. منافقین همانهایی هستند که هفده هزار ترور از این ملت بزرگ را مرتکب شده اند. الان که به هیچ دردی جز نمک بر زخم مردم ایران زدن نمی خورند ، دست بکار شده و مثل سگ واق واق می کنند. در داخل کشور هم عده ای با سوء استفاده از شایعات درصدد پر کردن جیب خود هستند! آیاکسانی که ماسک و تجهیزات پزشکی را می خواهند مخفیانه به بیگانه بفروشند، آدم هستند ؟ حیوانات دوپایی که فقط به فکر غارت و چپاول این مردم اند چه فرقی با منافقین کور دل مستقر در آلبانی دارند؟
هر دو گروه به ملت ایران خائن هستند. هردو گروه وطن فروش هستند و بالاخره هردو گروه مستحق مجازات شدید.
کجاست آن موشکهای خشم مردم ایران که پایگاههای وطن فروشان در آلبانی را مثل پایگاه تروریستهای آمریکایی در هم بکوبد. الله کبر و لله الحمد