حیوانات دو پا

مردم قهرمان و صبار ایران ، چند هفته ای است که در مواجهه با ویروس منحوس ناخوانده "کرونا" دست و پنجه نرم می کنند. سرایت بالای این ویروس ترس و وحشتی کاذب را سبب گشته ، به نحوی که اکثر دلالان خون این مردم دست بکار شده و با فضا سازیهای کاذب و دروغین ، سعی دارند التهاب و هیجان مجازی این واقعه را چندین برابر کنند. انواع و اقسام شایعات برای برهم زدن انضباط اقتصادی و اداری و سیاسی از این جمله می باشد. منافقین کوردل هم که ید طولایی در کشتار مردم بیگناه ایران در طول سالهای گذشته دارند پشت میزهای کامپیوتری در آلبانی و دیگر کشورهای اروپایی نشسته و دائم بر طبل ناامنی اقتصادی و اداری می کوبند. منافقین همانهایی هستند که هفده هزار ترور از این ملت بزرگ را مرتکب شده اند. الان که به هیچ دردی جز نمک بر زخم مردم ایران زدن نمی خورند ، دست بکار شده و مثل سگ واق واق می کنند. در داخل کشور هم عده ای با سوء استفاده از شایعات درصدد پر کردن جیب خود هستند! آیاکسانی که ماسک و تجهیزات پزشکی را می خواهند مخفیانه به بیگانه بفروشند، آدم هستند ؟ حیوانات دوپایی که فقط به فکر غارت و چپاول این مردم اند چه فرقی با منافقین کور دل مستقر در آلبانی دارند؟ 

هر دو گروه به ملت ایران خائن هستند. هردو گروه وطن فروش هستند و بالاخره هردو گروه مستحق مجازات شدید. 

کجاست آن موشکهای خشم مردم ایران که پایگاههای وطن فروشان در آلبانی را مثل پایگاه تروریستهای آمریکایی در هم بکوبد. الله کبر و لله الحمد   

وقتی ترامپ کرونا  می گیرد

نقل است که نمرود  در برابر عظمت خداوندی سر تکبر و غرور برافراشته و لشگر خداوندی را به مبارزه می طلبید! اما هنگامی که گرفتار یک کرم بسیار ریز داخل دماغش شد تازه متوجه شد که عددی نیست. روزها از درد به خود می پیچید و شبها بر سرش می کوفت تا کمی آرام گیرد. آری یک سرباز از لشگر خداوندی بلای جان نمرود شده بود و او را عاجز کرده بود تا جایی که دیگر از ادعای خدایی و کبر و غرور خبری نبود. 

ترامپ قمار باز زمانه ما هم این روزها برای رسیدن به تخت و تاج کاخ سفید بسیار مغرور تشریف دارد . اما نمی داند وقتی گرفتار ویروس کرونا شود ، دیگر از آن غرور کشتن انسانهای بیگناه در کشورهای مختلف ، خبری نخواهد بود. کن فیکون/ خدا اگر بخواهد حتما خواهد شد.  

کرونا ، آزمون تجلی استقامت ملت ایران و طبل رسوایی وطن فروش ها و بی شرفی دلالان خون مردم  

بالاخره ویروس کرونا به هر طریقی که شده به ایران هم رسید. این ویروس بیش از آنکه بیماری زا باشد بسیار تبلیغاتی است. میزان مرگ و میر ناشی از آنفلوانزای فصلی چندین برابر این ویروس می باشد. اما هیبت تبلیغاتی این ویروس بسیار عظیم است. مردم بزرگوار ایران و مسئولین دست در دست هم داده اند تا  ریشه این ویروس منحوس را  بخشکانند. آنچه که مایه تعجب و تاسف است  بساط دلالان خونآشامی است که حتی از فرصت بیماری مردم سفره خون آشامی خود را پهن کرده اند و مشغول مکیدن خون این مردم هستند. چرا باید وسایل و تجهیزات تولید شده پزشکی احتکار شده و بازار سیاه درست شود؟ رسوا نمودن این افراد خائن به ملت و اشد مجازات این حیوانات دوپا ، حداقل انتظاری است که از مسئولین امر انتظار میرود.

نکته دوم  هیاهو و داد و بیداد وطن فروشان خارج نشین مستقر در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی است که ناجوانمردانه ،فرصت را غنیمت شمرده و با انواع شایعات و تحلیهای عجیب و غریب ، سعی دارند دل ملت را خالی کنند. این وطن فروشان خودفروش ، گاه بر طبل ناکرآمدی سیستم بهداشتی ایران می کوبند. گاه بر ناکارآمدی مدیران تکیه دارند. گاهی هم آمار عجیب و فاحش از بیماران گرفتار و فوتی پخش میکنند. 

باید به اطلاع این وطن فروشان خارج نشین برسانیم که ملت ایران  با بزرگواری و متانت ، این مرحله را هم پیروز مندانه ، پشت سر میگذارند. اما وای به حال شما خائنین خودفروش که رسوایی چند برابری را تجربه خواهید کرد. کمترین پاداشی که مستحقش هستید مرگ است.

مردم ایران کرونا را حتما شکست می دهند.